10 Greseli de evitat atunci cand vrei sa elimini kilogramele in plus

Scăderea în greutate nu este ușoară. 

De multe ori simți că faci acele schimbări necesare în stilul de viață și totuși nu vezi rezultate.

Iată câteva lucruri pe care să NU le (mai) faci, și care să te ajute să ajungi la silueta perfectă și să pierzi kilogramele în plus:

  1. Alegi alimente fără grăsimi 

Alimentele procesate de tipul low fat atât de des recomandate în dietele de slăbire par la prima vedere opțiuni sănătoase, dar realitatea e total diferită. Majoritatea sunt procesate și conțin ingrediente ascunse, sau zahăr, pentru a oferi un gust plăcut. Totodată opțiunile reduse în grăsimi te pot face să te simți flămând mai repede, încât să ajungi să mănânci mai mult de fapt. Alege mai bine produsele neprocesate, și fructe și legume- inclusiv congelate.

  1. Te cântăreși mereu

Este normal să simți că nu pierzi suficiente kilograme, deși ții dietă și faci tot ce trebuie. Însă numărul de pe cântar este doar un număr. Și poți fluctua cu 1-3 kg, în funție de consumul de lichide, iar în cazul femeilor- de perioada lunii, datorită hormonilor ce provoacă retenția de apă. Sau e posibil să pierzi grăsime dar să reții apă. Iar dacă mergi la sală- să pierzi grăsime dar să adaugi mușchi. Prin urmare vei observa în centimetri scăderea, deci măsoară-te lunar.

  1. Prea multe exerciții fizice sau deloc

Este inevitabil să pierzi și masă musculară împreună cu grăsimea în timp ce slăbești. Dacă nu faci deloc exerciții inclusiv metabolismul va fi in scădere. În schimb dacă faci mișcare vei putea accelera pierderea în grăsime și să menții rezultatele. Totuși sportul în exes poate duce la stres exagerat asupra corpului, îmbătrânire prematură, fiind și dificil de susținut ca stil de viață pe termen lung.

  1. Mănânci prea multe sau prea puține calorii

De cele mai multe ori este necesar un deficit caloric pentru a slăbi. Însă a restricționa prea tare caloriile poate duce la rezistență din partea corpului și un metabolism mai lent. La polul opus multe persoane au impresia că nu mânâncă cine știe ce, de aceea citește întotdeauna prospectul, pentru că vei rămâne surprins.

  1. Ai așteptări nerealistice

Pe drumul către silueta perfectă este important să îți stabilești obiectivele, pentru a te menține motivat. Totuși a avea așteptări nerealistice poate acționa împotriva ta. De exemplu a pierde mai mult de 10% din greutate poate fi un obiectiv dificil de susținut. 500 grame- sau 1 kg pe săptămână poate fi un obiectiv mai ușor de atins, care te va încuraja să mergi mai departe.

  1. Consumi băuturi bogate în zahăr

Caloriile și zahărul ascunse în sucuri de fructe sau alte băuturi îți furnizează mai multe calorii decât îți dai seama. Pe de altă parte, băuturile fără zahăr te pot determina să consumi mai multe calorii mai târziu.

  1. Nu ești atent la ce mănânci

Poate ai impresia că mănânci sănătos, dar totuși pot fi capcane, chiar și în acea nevinovată salată cu de toate. Să ții un jurnal alimentar este recomandat nu numai dacă urmezi o cură de slăbire, dar te poate ajuta și pentru a ști dacă mănânci suficiente proteine, fibre, carbohidrați și grăsimi, într-un raport optim. Sau sunt tot felul de aplicații tip calculator calorii, de instalat pe telefon.

  1. Nu citești etichetele

Multe produse considerate sănătoase reprezintă o capcană. Poate sunt etichetate fără zahar, sau fără carbohidrați, însă de cele mai multe ori au ingrediente chimice ascunse, dăunătoare. Sau numărul de calorii este mult mai mare. Este important să te obișnuiești să citești etichetele produselor pentru a afla ingredientele, caloriile și nutrienții.

  1. Consumi multe alimente procesate

În zilele noastre alimentele procesate sau semi-preparate reprezintă o mare problemă în calea unui stil de viață sănătos și a unei greutăți corporale normale. Sunt numeroase studii care demonstrează efectul negativ ale acestor alimente asupra problemelor de sănătate și obezității. În plus stimulează inflamalația în corp și declanșează probleme digestive. Dacă te gândești touși ce să mănânci ca să slăbești rezumă-te la alimente cât mai naturale și complete.

  1. Mănânci fără să îți fie foame

A circulat timp de mulți ani sfatul convențional să mănânci puțin și des pentru a preveni foamea. Totuși nu se aplică oricui, și astfel poți ajunge să consumi mai multe calorii decât ai nevoie. Ascultă-ți corpul și nu te forța să mănânci dacă nu ți-e foame.

Și nu uita: nu urma un stil alimentar care nu te face să te simți bine. Cum te simți în interior se vede în exterior! Dacă ești fericit, arăți și bine!

Te-ai hotărat să faci rapid o schimbare și nu știi cu ce sa incepi ?  Noi știm și îți spunem și ție , obții pierderea în greutate rapid cu = CLEAN 9 !

Default image
Ionel Chirnogea
Articles: 5

Leave a Reply